Opdracht prima uitgevoerd.
Start van klus duurde wel lang maar dat had diverse oorzaken die ruim tevoren bekend waren, dat was dus geen enkel probleem. Verder zeer vlot en netjes uitgevoerd.
We zijn uitermate tvreden over de kwaliteit en manier van werken, vlot doorgewerkt , geen rommel achtergelaten, kortom geen enkele klacht. Kan de firma van Erkel ven harte aanbevelen.