Door een eerdere en slechte ervaring met een aannemer was ik huiverig om via Werkspot een klus te plaatsen. Ik moet je eerlijk zeggen Faisel en zijn collega hebben mij niet teleurgesteld. Ik ben enorm blij met de vloerverwarming die geplaatst is. Zij hebben snel en netjes gewerkt. Faisel dacht erg mee, en wist overal wel een oplossing voor.
Ze hebben zonder moeite nog 2 waterleidingen omgelegd en wat sleuven gemaakt voor de speakerdraad.
Ze hebben de klus binnen de afgesproken tijd afgerond. Faisel en je team bedankt en zal je zeker bij iedereen aanraden.
Groet Frits