Meneer van Gaalen was op tijd, wilde eerst voorstrijken, daarna koffie, net even dat stapje verder, adviezen over bepaalde dingen waar je niet snel bij nadenkt, als iets niet zo loopt als verwacht wordt je er bij gehaald en mag je er zelf een oordeel over vellen. Heel erg tevreden over deze vakman, mocht er ooit nog iets glad worden, bel ik hem weer, en zal hem ook zeker aanbevelen