Review door Werkspot-gebruiker uit HilversumWerkspot-gebruiker uit HilversumBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 14 mei 2026Stucwerk binnen: 18 m² wanden; Woonkamer
Review door Werkspot-gebruiker uit UtrechtWerkspot-gebruiker uit UtrechtBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 5 feb 2025Stucwerk binnen: 12 m² wanden; KeukenCommunicatie liep soepel en de keuken is helemaal strak gestuct!
Review door Werkspot-gebruiker uit NieuwegeinWerkspot-gebruiker uit NieuwegeinBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 30 jan 2025Stucwerk binnen: 1 m² wand; Bijwerken hal. Onderste 50 cm zijn eerd...Snel, vriendelijk en goed!
Review door Werkspot-gebruiker uit UtrechtWerkspot-gebruiker uit UtrechtBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 26 jan 2025Stucwerk binnen: 5 m² wanden; KeukenSnelle reactie op aanvraag. Mahid is heel vriendelijk en rustig. Zeer tevreden met het resultaat.Reactie van de vakman:Dank voor review!Reactie geplaatst 26 jan 2025
Review door Jasper, BussumJasper, BussumBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 18 nov 2024Stucen: 20 m² wanden; Woonkamer
Review door Julia, UtrechtJulia, UtrechtBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 3 nov 2024Stucen: 12 m² wanden; KeukenSuper fijne snelle communicatie! We hadden geen ervaring met stucen, maar Mahit heeft alles geregeld en goed werk geleverd. Mochten we in de toekomst weer een stucadoor nodig hebben, dan weten we hem te vinden.
Review door Werkspot-gebruiker uit UtrechtWerkspot-gebruiker uit UtrechtBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 29 feb 2024Stucen: 5 m² wanden; Inbouwkast
Review door Werkspot-gebruiker uit LeerdamWerkspot-gebruiker uit LeerdamBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 21 feb 2024Stucen: 1 m² wand; 1 m² plafond; Deurkozijn
Review door Werkspot-gebruiker uit HarmelenWerkspot-gebruiker uit HarmelenBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 19 feb 2024Stucen: 20 m2 wanden; 7 m2 plafondsAlles naar wens
Review door Werkspot-gebruiker uit ScherpenzeelWerkspot-gebruiker uit ScherpenzeelBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 20 mrt 2023Stucen: 9 m² muur; Slaapkamer(s)Vriendelijk en professioneel werk geleverd. Ook de boel netjes achter gelaten. Zeker een aanrader.