Stuc- en Spuitbedrijf Schijf
Stuc- en Spuitbedrijf Schijf

• Werkspot-gebruiker uit Apeldoorn
    Beoordeeld op 15 apr 2011
    Appartement stuccen
    Marcel en zijn team hebben op het laatste moment mijn appartement kunnen stuccen. Behalve dat het ontzettend gezellig was hebben ze voor mij als leek goed werk afgeleverd. Aannemers binnen mijn kennissen kring delen deze mening voor de volle 100%! Behalve het stucwerk hebben ze ook meegedacht, advies uitgebracht en een goede nazorg geleverd na de oplevering. Basis regel ik ben nu 3 weken verder en het zit er nog steeds op en daar gaat het om! Heren nogmaals ontzettend bedankt!
    (Bewerkt op 16 jul 2024)

Reactie van de vakman:

Bedankt voor uw reactie en veel plezier met uw woning. Mvg Marcel
    Reactie geplaatst 16 apr 2011
  • Marlou, Tilburg
    Beoordeeld op 23 jun 2024
    Stucen: Hele woning
    Heb meneer heel me huis laten spackspuiten 1 muur pakte niet zou hij voor terug komen heel het geld gekregen maar afwerken geeft hij geen gehoor meer nou we zijn inmiddels aantal maanden verder meerdere malen contact opgenomen zoals dhr hier beneden aangeeft klopt niet dhr namelijk aangegeven dat hij het niet meer komt maken inverband de slecht review denk dat dhr nooit van plan meer was om te komen

Reactie van de vakman:

Beste Marlou Door lekkage kon ik de muur idd niet afwerken en idd beloofd zelfs gratis terug te komen als ik in de buurt van Tilburg zou zijn. In mijn planning was daar helaas nog geen ruimte voor. M…
    Reactie geplaatst 23 jun 2024
  • Bas, Etten-Leur
    Beoordeeld op 25 mrt 2024
    Binnenschilderwerk: 75 m² wanden; 40 m² plafonds; Woonkamer, Keuken...
    Kwaliteit in zowel zijn werk als zijn communicatie. De opdracht: onze gestucte muren moesten een kleurtje krijgen en dat het liefst zo snel mogelijk. Terwijl wij weg waren heeft Marcel er voor gezorgd dat alle muren en plafonds er zeer netjes bijstonden. Erg blij met het resultaat. Communicatie terwijl wij weg waren was ook erg fijn. Het huis netjes achtergelaten. Kortom: een volgende klus zouden wij weer bij Marcel doen.
  • Linda, Bergen op Zoom
    Beoordeeld op 16 mrt 2024
    Binnenschilderwerk: 41 m² plafonds; Woonkamer, Gang
    Snel contact, duidelijke afspraken, vriendelijke mannen die het werk zorgvuldig afleveren. Mooi gespoten plafond en heel netjes achtergelaten! Volgende schilderklus is weer voor Marcel!

Reactie van de vakman:

Dankjewel voor de mooie review
    Reactie geplaatst 16 mrt 2024
  • Werkspot-gebruiker uit Zoetermeer
    Beoordeeld op 14 mrt 2024

Dankjewel voor de 5 sterren
    Reactie geplaatst 16 mrt 2024
  • Evert Meijeren, Gorinchem
    Beoordeeld op 7 mrt 2024
    Binnenschilderwerk: 60 m² plafonds; Woonkamer, Keuken
    Vakwerk! Ik was zelf begonnen aan het plafond, maar kreeg het niet mooi. Met Marcel kon ik snel een afspraak maken en 2 dagen later was mijn plafond weer perfect strak. Naast dat de werkzaamheden top zijn gedaan is Marcel ook nog eens een zeer aardige kerel. Volgende verfklus besteed ik zeker aan deze vakman uit!
  • Werkspot-gebruiker uit Schoonrewoerd
    Beoordeeld op 11 feb 2018
    Spoed! Stucen Nieuwbouwwoning(Bewerkt op 5 mrt 2024)

Reactie aangepast 18 apr 2018
  • Werkspot-gebruiker uit Capelle aan den IJssel
    Beoordeeld op 8 jun 2013
    SPOED!!!! het liefst vandaag nog
    WAUW wat een wereldvent is Marcel!!! En natuurlijk z'n maatje Vinkie niet te vergeten!!!! s' Morgens had ik een probleem omdat de schilder waar ik in eerste instantie een deal mee had niet kwam opdagen. Ik snel hier op werkspot een spoed opdracht geplaatst en binnen een halfuur had ik Marcel aan de lijn. Al snel had ik besloten dat ik met hem wel in zee wou. Hij heeft toen zijn spullen gepakt en een uurtje later stonden ze op de stoep. Na kort overleg zijn ze boel gaan afplakken en het andere voorbereidende werk gaan doen. Eenmaal alles keurig afgeplakt en de oneffenheden weggewerkt op het plafond kwam de spackspuit erbij en in totaal 3 uurtjes tijd had ik een superstrak plafonnetje!!! Niks anders dan lof voor deze vakman en zijn maat!!! Als er in de toekomst nog een plafond of wand moet gebeuren is de klus voor hem!!! Marcel bedankt voor de SUPER service en de gezelligheid.
    (Bewerkt op 17 jan 2024)

Dank u voor deze beoordeling. Mvg Marcel
    Reactie geplaatst 25 jun 2013
  • Werkspot-gebruiker uit Goes
    Beoordeeld op 23 okt 2023
    Binnenschilderwerk: 52 m² plafonds; Woonkamer, Keuken
    Snel contact, komt afspraken na, netjes en snel gewerkt. Plafond zot strak en glad in de verf. Schoon achtergelaten, alleen positieve berichten.