Uiteindelijk heb ik in goed overleg besloten met Snelvakman om de klus niet uit te laten voeren. Voor mij was het een 'nice to have' maar zijn samen tot de conclusie gekomen dat mijn vraag beter op een andere manier opgelost kan worden. En alhoewel ze de klus uiteindelijk niet hebben uitgevoerd ben ik erg tevreden met de bijdrage van hun want eerlijke communicatie en goede adviezen horen ook bij een vakman. Uiteraard kan ik hier geen beoordeling geven over de kwaliteit van een opgeleverd karwei maar de review pagina verplicht me om het aantal sterren aan te geven. Maar wanneer ik weer een klus op dit gebied in gedachten heb dan zal ik zeker eerst de Snelvakman raadplegen.