Het lekt niet meer, dat is goed gegaan! En ze waren mega vriendelijk, dat ook. Maar van vakwerk valt niet echt te spreken. De isolatie aangebracht op 70% van het dak (dan werkt t niet), na sterk aandringen toch naar 90% (nog steeds niet ideaal) uitgebreid. Isolatie en dakbedekking is bovenop bestaande laag isolatie en bitumen neergelegd ipv eerst verwijderen (risico op dampvorming en schimmel hoorde ik net van een andere dakdekker). Na plaatsing van het dakraam lekte t flink. Ook na reparatie. Nu gelukkig niet meer maar ons nieuwe dakraam, de CV afvoerpijp en de daklijst zitten helemaal onder de zwarte bitumen kit vegen en brandmarkeringen, ziet er echt heel slordig uit. Loodafwerking rondom de schoorsteen ziet er wel goed uit. En het is waterdicht, dat wel.