Shoppy Bouw

Beoordeling: 4.7 van 5

Shoppy Bouw beoordelingen (44)

  • Review door Wlat , Waal
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 28 jan 2024
    Dak of dakgoot repareren: 1 m²; Dak; Reparaties
    Ik had best wel heftige lekkage ik werd heel snel en goed geholpen door de jongens van shoppybouw. Ik ben ze zeer dankbaar. Aanrader!
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Hummelo
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 22 jan 2024
    Dakconstructie: Iets anders; Plat dak
    De mannen van shoppy bouw hebben vandaag weer uitstekende werk geleverd ik had lekkage op meerdere plekken. ze hebben mijn probleem uitstekend opgelost.
  • Review door Nawid, Rotterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 21 jan 2024
    Stucen: 10 m² wanden; Slaapkamer(s)
    top kwaliteit geleverd en snel ook zeker een aanrader voor in de toekomst
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Hummelo
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 17 jan 2024
    Air conditioning: Nieuwe installatie; 1 apparaat; Multisplit
    Shoppy bouw heeft gisteren vakkundig mijn airco gerapareerd. Ik ben er erg blij mee! want ik dacht echt dat ik een nieuwe airco moest aanschaffen
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Hummelo
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 9 jan 2024
    Glas zetten: 1 ruit
    vriendelijke meneer die heel snel en vakkundig zijn werk uitvoert.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Hippolytushoef
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 14 aug 2023
    (Bewerkt op 30 sep 2025)
  • Review door Francis Zoet, Utrecht
    Beoordeling: 2 van 5
    Beoordeeld op 16 mei 2023
    Dakrenovatie: 30 m²; Dakrenovatie; Plat dak
    Het lekt niet meer, dat is goed gegaan! En ze waren mega vriendelijk, dat ook. Maar van vakwerk valt niet echt te spreken. De isolatie aangebracht op 70% van het dak (dan werkt t niet), na sterk aandringen toch naar 90% (nog steeds niet ideaal) uitgebreid. Isolatie en dakbedekking is bovenop bestaande laag isolatie en bitumen neergelegd ipv eerst verwijderen (risico op dampvorming en schimmel hoorde ik net van een andere dakdekker). Na plaatsing van het dakraam lekte t flink. Ook na reparatie. Nu gelukkig niet meer maar ons nieuwe dakraam, de CV afvoerpijp en de daklijst zitten helemaal onder de zwarte bitumen kit vegen en brandmarkeringen, ziet er echt heel slordig uit. Loodafwerking rondom de schoorsteen ziet er wel goed uit. En het is waterdicht, dat wel.