Stond iemand anders op de stoep dan met wie ik afspraak had dat was wel even vreemd. Verder heeft ie door waterleiding geboord dat was niet perse zijn schuld want zowel wij als hij wisten niet dat er een waterleiding in de muur zat. Hij heeft niet tot aan het stopcontact geboord wat wel jammer was zodat we alsnog zelf moesten klooien om het eruit te halen. Hij heeft wel bij de doorboorde leidingen ruimte gemaakt zodat we het konden herstellen, helaas geen compensatie voor de schade waardoor we ruim het dubbele kwijt zijn aan herstel dan dat we hadden gedacht.