Schoen Zaandam Betonboringen B.V.

Beoordeling: 4.7 van 5

Schoen Zaandam Betonboringen B.V. beoordelingen (346)

  • Review door Werkspot-gebruiker uit Schagen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 15 jan 2020
    Gaten boren: Afzuigkap plaatsen
    Ik ben zeer tevreden. Er is bij mij een gat 160 geboord, en wilde ook mijn stopcontacten verlagen op de beneden verdieping. Deze werden ook meteen gedaan en de sleuven werden er ook ingetrokken. Ik ben dus zeer tevreden over de service, en dat voor een mooie prijs.
  • Review door R, Den Haag
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 7 jan 2020
    Gaten boren: 1 gat; Ventilatie
    Perfect. Binnen een half uur geregeld en netjes optijd.
  • Review door Veenstra, Koog aan de Zaan
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 16 dec 2019
    Gaten boren: 1 gat; Afzuigkap plaatsen, Luchtafvoer 150mm voor indu...
    Heeft het gat in de muur voor de afzuiging van de keuken snel kunnen boren. Reageerde snel en een dag later was de klus al gedaan. Alles ook weer netjes opgeruimd. Zeer tevreden.
  • Review door Frits, Alkmaar
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 11 nov 2019
    Gaten boren: Afzuigkap plaatsen
    Prima contact. Werk snel en vakkundig uitgevoerd
  • Review door Niels, Delft
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 9 nov 2019
    Gaten boren: Elektra of kabels aanleggen
    Afspreken ging via whatsapp heel gemakkelijk en snel. Zoals afgesproken kwam werknemer Jordy (overigens een hele aardige kerel) perfect op tijd. Ondanks dat ik echt een rot klus voor hem had, deed hij het echt perfect en met veel zin. Voor de afgesproken prijs had ik dit nooit zelf gekund, ik sta er nog van te kijken. Er werdt van te voren goed overlegt en gekeken wat mogelijk is. Jordy dacht goed mee. Hij heeft gevreesd, geboort, en gezaagd. Na de klus had hij alles ook netjes opgeruimd. Kortom, heel erg netjes, vriendelijk en super te vre(z)(d)en!!
  • Review door Angelique, Amersfoort
    Beoordeling: 1 van 5
    Beoordeeld op 8 nov 2019
    Gaten boren: Afzuigkap plaatsen
    We hebben met Richard een afspraak gemaakt. De afspraak kon op de betreffende dag niet doorgaan ivm pech met de auto. Dit kan gebeuren. Richard stelde voor een nieuwe afspraak te maken. Wij hebben hierna nog 3x een reactie gestuurd om die nieuwe afspraak te regelen maar hebben vervolgens (ruim een week) niets meer van Richard vernomen.