Voortreffelijk schildersbedrijf, dat een tijd terug al mijn hele huis heeft behangen en gewit. Deze keurige heren werken bijzonder hard, nemen heel weinig pauze en proberen de overlast tot een minimum te beperken. Afspraken worden uitstekend nagekomen, over onvoorzien meerwerk wordt niet moeilijk gedaan en, wat ik echt bijzonder vond, er wordt fantastisch meegedacht als de klant er zelf even niet is. Zo vonden de heren een muur niet goed genoeg om te behangen, waarop zij zonder overleg en ook zonder extra kosten die muur dan maar gewoon even fiksten. Klasse dus, en zeker een aanrader.