SARA Comfort Installateurs
SARA Comfort Installateurs beoordelingen (77)
Review door Werkspot-gebruiker uit Nederweert Beoordeeld op 18 aug 2025Beoordeling: 5 van 5Review door Werkspot-gebruiker uit Echt Werkspot-gebruiker uit Echt
Beoordeeld op 25 jul 2025Beoordeling: 1 van 5Kraan plaatsen, vervangen of repareren: 1 kraan; Badkamer; Kranen r...1 kraan van € 85,00 en een syphon geplaatst , kosten alles samen € 458,83 , het zal aan mij liggen maar ik vind het een abnormaal bedragReactie van de vakman:
Beste, Bedankt voor uw feedback. Bij ons krijgt iedere klant altijd vooraf een duidelijke prijsopgave, zodat er geen verrassingen zijn achteraf. De prijs die u betaald heeft, komt overeen met de vooraf gemaakte afspraak. Mocht u toch nog vragen hebben of samen de specificatie willen doornemen, dan staan wij uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mick Baggen
Reactie geplaatst 24 aug 2025Review door J.N. , Ingber J.N. , Ingber
Beoordeeld op 18 jul 2025Beoordeling: 4 van 5Waterleiding en riolering (ver)plaatsen of vervangen: Kapotte leidi...goed kontakt,komen afspraken na en zijn accuraat.Heldere offerte en marktcomforme prijzen. Dit wordt mijn loodgieter!Review door Werkspot-gebruiker uit Meerssen Werkspot-gebruiker uit Meerssen
Beoordeeld op 17 jul 2025Beoordeling: 1 van 5Radiator (ver)plaatsen of vervangen: 1 radiator; Nieuwe radiatoren...De aanname van klus verliep zeer adequaat. Helaas waren de werklui die de klus kwamen uitvoeren het tegenovergestelde. De electrische radiator werd op zijn kop opgehangen, er brak een ophangbout af die schielijk werd gelijmd. Door de baas werd een oplossing beloofd, overigens in prima gesprek. Dezelfde vaklui kwamen terug, draaiden de radiator om (dat wel..) en beloofden de handleiding nog eens te lezen en ons iets te laten weten. Maanden later geen enkel bericht ontvangen. We lossen het zelf op zodat de radiator gewoon functioneert. Hopelijk een geval goed bedoeld, fout gegaan van een zaak die normaal gesproken eea aardig op orde lijkt te hebben.Reactie van de vakman:
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wat jammer om te lezen dat de uitvoering van de werkzaamheden niet naar wens is verlopen — dat is uiteraard niet de kwaliteit waar wij bij SARA voor staan. We waarderen dat u aangeeft dat het eerste contact en het gesprek positief waren. Tegelijk vinden we het erg vervelend dat de opvolging niet is gegaan zoals beloofd. Onze excuses daarvoor. We nemen uw feedback serieus en bespreken dit intern om te voorkomen dat dit in de toekomst nog voorkomt. Als u wilt, kijken we alsnog graag samen naar een nette afronding. U kunt ons rechtstreeks bereiken via
Reactie geplaatst 28 okt 2025Review door Gijs, Baarlo Gijs, Baarlo
Beoordeeld op 8 jul 2025Beoordeling: 5 van 5Review door Werkspot-gebruiker uit Landgraaf Werkspot-gebruiker uit Landgraaf
Beoordeeld op 1 jul 2025Beoordeling: 5 van 5Review door Bernadette Sarton, Linne Bernadette Sarton, Linne
Beoordeeld op 16 jun 2025Beoordeling: 5 van 5Review door Zaklina Jankoski, Weert Zaklina Jankoski, Weert
Beoordeeld op 16 jun 2025Beoordeling: 1 van 5Waterleiding en riolering (ver)plaatsen of vervangen: Nieuwe leidin...Offerte opgevraagd. Afspraak was voor de dag en tijd bevestigingd. Adres doorgegeven en daarna werd er niet meer gereageerd. Voor deze afspraak heb ik vrij genomen van mijn werk en op het afgesproken tijdstip komt er niemand opdagen. Na ongeveer een kwartier bericht gestuurd. Daar werd ook niet op gereageerd. Gebeld naar het telefoonnummer wat hierbij staat. Reactie: ow sorry mevrouw, we hebben het zo druk dat de afspraak niet in de agenda is opgenomen. Ze hadden het bericht wat ik heb gestuurd over mijn adres niet ontvangen en werd pas gezien op het moment dat ik belde. Meneer kon daar niets aan doen. Dit bedrijf hoeft bij mij niet te komen.Reactie van de vakman:
Beste Zaklina, helaas als gezegd kreeg ik inderdaad geen meldingen door van Werkspot. Ook niet uw reactie met het adres, zonder adres kan ik natuurlijk ook niets inplannen. Toen u belde pas ben ik zelf ingelogd en zag ik pas uw bericht. Zeer vervelend, ook heel erg dat u voor niks vrij heeft genomen maar dit is niet moedwillig door ons gedaan. Ik wens u alvast nog een prettige dag en hoop dat uiteindelijk door een collega het werk naar volle tevredenheid bij u is gemaakt.
Reactie geplaatst 20 jun 2025Review door Werkspot-gebruiker uit Geleen Werkspot-gebruiker uit Geleen
Beoordeeld op 4 jun 2025Beoordeling: 5 van 5Review door Martijn, Landgraaf Martijn, Landgraaf
Beoordeeld op 4 jun 2025Beoordeling: 4 van 5