Het duurde even voordat MPM tijd had. De voorrijkosten zijn flink. Vakman vertelde dat hij niet goed gekeken had waar ik woonde anders had hij de afspraak nooit gemaakt want het was te ver weg.
Eenmaal bij de wasmachine kon hij een diagnose stellen zonder de machine te openen. Daarna ging hij op zijn gemak onderdelen opschrijven en de prijs optellen.
Uiteindelijk bleek het niet rendabel om de machine te maken hoewel ik me afvroeg hoe hij überhaupt zonder de machine open te hebben gemaakt een diagnose kon stellen en onderdelen bestellen.
Hij kwam met het voorstel om van hem een wasmachine te kopen. Hij bood een onbekend merk wasmachine aan voor bijna €400. Hij zou deze in de auto hebben.
Ik kan me voorstellen dat je als je minder stevig in je schoenen staat deze wasmachine dan maar koopt. Een rondje op internet leerde dat je voor 2/3 van de prijs van de onbekende wasmachine een nieuwe merk had.
Dit heb ik dan ook gedaan. Jammer van de €70 voorrijkosten.