Mo is heel klant vriendelijk, nauwkeurig, flexibel en mee denkend. Klus liep iets anders maar hij paste zijn planning aan en was optijd voor het ophalen en instaleren van de inbouw koel/vries combinatie. Bedankt Mo!
Twee zeer vriendelijke mannen.Eerlijk, proberen goed werk te leveren.
Zij kenden alleen niet de betekenis van onze foutmelding.
Daardoor onnodig lang aan de wasmachine bezig geweest met hoge kosten.
Hij erkende zelf ook (te) lang bezig te zijn geweest dus heeft wel een substantieel deel van de rekening gehaald.
Rekening had m.i. nog veel lager geweest als het probleem meteen herkend was (kinderslot stond aan......).