Werkspot-gebruiker uit Eerbeek
Beoordeling: 5 van 5
Repareren / vervangen afzuigkap
(Bewerkt op 21 nov 2020)Voor mij leek het er in eerste instantie op dat de motor van mijn afzuigkap kapot was. Gelukkig viel dat mee en kijkt Mo eerst of het huidige onderdeel te maken is, in plaats van direct een nieuw onderdeel te installeren. De klus was hierdoor snel geklaard. De communicatie verloopt prettig, hij is op korte termijn beschikbaar en op de dag zelf belt hij van tevoren hoe laat je hem kunt verwachten. Een man met hart voor z'n vak en voor mensen. Zeker aan te raden.