Pluimers Vloeradvies aan huis
Pluimers Vloeradvies aan huis

• Saliha, Den Haag
    Beoordeeld op 13 okt 2023
    IKEA vloer: 55 m²; Installeren
    Meneer heeft mijn laminaat gelegd. Hij was ook snel klaar, maar helaas heeft hij daardoor de plinten slecht afgewerkt. Zo zijn de hoeken niet in verstek gezaagd en de randen van de plinten afgeraffeld. Ik moet nu iemand anders inhuren om de plinten te vervangen.
    (Bewerkt op 14 okt 2023)

Reactie van de vakman:

Saliha, Plinten met plastic folie worden in de binnenhoeken nooit in verstek gezaagd. Normaal worden plinten af gekit met acrylkit, zodat de naden niet meer zichtbaar zijn. Daar hebben we het over gehad. Dat wilde je niet, omdat anders, bij verhuizing later, de muren beschadigd zouden worden. Ik wens je nogmaals succes toe met de vloer en de plinten. Vriendelijke groeten, Henk Pluimers
  • Boukje, Heerenveen
    Beoordeeld op 13 okt 2023
    Laminaat leggen: 70 m²; Woonkamer, Slaapkamer(s), Gang, Keuken
    Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Ik ben onlangs verhuisd en wou graag een nieuwe laminaatvloer in de woning hebben. Pluimers heeft deze vloer voor mij gelegd en ik kan het echt iedereen aanraden. De vloer ligt er echt heel mooi in. De communicatie verloopt vlot en fijn, en meneer Pluimers is een echt aanpakker. Ik was onder de indruk van de toewijding en professionaliteit. Kortom, een echt aanrader.
  • Anoniem, Groningen
    Beoordeeld op 22 aug 2023
    Laminaat leggen: 100 m²; Slaapkamer(s), Gang
    In één dag 100 m2 laminaat gelegd, inclusief plinten en ondervloer. Resultaat is erg mooi geworden. Vakmanschap! Zou Henk aan iedereen aanbevelen 👍
  • J., Ommen
    Beoordeeld op 17 feb 2023
    IKEA vloer: 70 m²; Installeren
    Heer Pluimers heeft de vloer keurig en vlot gelegd. Fijne communicatie en keurige offerte. Blij mee!