Werkspot-gebruiker uit Ouderkerk aan de Amstel
Beoordeling: 5 van 5
Reactie van de vakman:
Bedankt voor de sterren en fijne feestdagen
Reactie geplaatst 19 dec 2025Pieter van de Elektra
Bedankt voor de sterren en fijne feestdagen
Reactie geplaatst 19 dec 2025Bedankt voor de mooie sterren. Succes met de verbouwing
Reactie geplaatst 11 dec 2025Bedankt voor deze mooie sterren
Reactie geplaatst 6 dec 2025U gaat in ieder geval weer geaard door het leven Bedankt voor de sterren succes met de verbouwing
Reactie geplaatst 6 dec 2025Bedankt voor de sterren Een klein vraagje heb ik mijn meetpen bij u laten liggen ? Pieter
Reactie geplaatst 24 nov 2025Bedankt voor de sterren
Reactie geplaatst 11 nov 2025Bedankt voor de sterren
Reactie geplaatst 29 okt 2025Graag gedaan duidelijk heid staat hoog in de vaandel Bedankt voor de sterren
Reactie geplaatst 26 okt 2025Bedankt voor de sterren en geniet van de kleine
Reactie geplaatst 8 okt 2025Bedankt voor de sterren
Reactie geplaatst 2 okt 2025