PERFECT WINDOWS V.O.F.
PERFECT WINDOWS V.O.F.

• M., Zaandam
    Beoordeeld op 1 jun 2018
    Schuifpui plaatsen
    Wij zijn 100% tevreden. We hebben door Perfect Windows twee grote raamkozijnen laten vervangen en de tuindeuren laten vervangen voor een schuifpui. Ze zijn twee dagen met 3 man aan de slag geweest. De raamkozijnen waren binnen 6 uurtjes vervangen. De volgende dag was de schuifpui aan de beurt en ook die was binnen 6 uurtjes klaar. Kwaliteit is goed & afwerking netjes, de communicatie is top, mooie prijs en super mooi resultaat. Aanrader.
  • Jeff, Zoetermeer
    Beoordeeld op 24 jun 2017
    Vervangen schuifpui
    Keurig en zorgvuldig werk afgeleverd!
  • Vera, Den Haag
    Beoordeeld op 12 jun 2017
    Kunststofkozijnen vervangen (dubbelglas)
    Een erg late review (beter laat dan nooit), maar ik ben erg tevreden. Ook toen ik twee jaar later ineens een barst in de ruit had, is dit netjes opgelost door Rolf.
  • Erik, Wijhe
    Beoordeeld op 19 nov 2016
    Plaatsen van kunststof kozijnen en gevelbeplating
    Bedrijf doet zijn naam eer aan. Goede vakmensen die perfect werk leveren. Rolf, de eigenaar, denkt mee en is flexibel wat betreft ideeën van de opdrachtgever.
    (Bewerkt op 20 nov 2016)

Reactie van de vakman:

Hartelijk bedankt voor een super review. Gefeliciteerd met het mooiste huis van de straat!! Groeten Rolf
  • Petra, Nijmegen
    Beoordeeld op 19 okt 2016
    kunststof kozijn plaatsen
    Zeer tevreden over Perfect Windows. Vriendelijk, meedenkend, vakkundig, snel en schoon geplaatst. Ben erg blij met mijn nieuwe raam en prachtige voordeur!
  • M, Schagen
    Beoordeeld op 10 okt 2016
    Kunsstof kozijn leveren en plaatsen
    Vakwerk, uitgebreid de klus vooraf doorgesproken. Rolf heeft hiervoor flink kilometers gemaakt. Kozijn zit er netjes in.
  • Sanne, Heemstede
    Beoordeeld op 7 okt 2016
    Vervangen compleet kozijn badkamer
    Erg tevreden over snelheid en kwaliteit die geleverd is! Gaan ze zeker volgende keer weer vragen. Vakman was wel ruim een uur eerder dan afgesproken dus ging maar net goed. Misschien een tip voor Rolf: als je de klus niet zelf komt doen dat je even kort mailt wie er langskomt?
  • Yuri, Ruurlo
    Beoordeeld op 21 jul 2016
    Leveren en plaatsen van een kunststof achterdeur
    Super gedaan!!! Nadat de jongens er een hard hoofd in hadden wat betreft het metselwerk hebben ze top werk geleverd!! Het eindresultaat mag er zeker wezen! Super bedankt jongens!!