Badkamer in 2019 gedaan. 1e indruk was erg goed maar uitvoering was rommelig, niet komen opdagen, veel installatie fouten. Zelf veel moeten doen om alles recht te trekken. Na 1,5 jaar gorote lekkage gehad door constuctiefout waardoor er heel veel kapot is gegaan. Vloer heben ze na veel aandringen vervangen maar in de spoed hebben ze maar een andere tegel genomen, niet onze keuze. Kitwerk ziet er niet uit en kan een amateur beter , douchdeur lekt door foute montage, tegles niet gelijk, waterschade aan plafond in keuken nog niet opgelost na 5 maanden (!) (whatsapp, bellen, ze reageren niet). Schadepost van 1500 euro. Bedrijf is onbetrouwbaar. Fouten kunnen gebeuren maar als men stop met het antwoorden van de telefoon is er iets mis.
update 2024. Vloer is weer losgekomen. Moet nu een 4e vloer in in 4 jaar. Gebeld, gemaild maar reageren niet. Meest frusterende is dat er geen mogelijkheid to communicaite is. Advocaat er maar opzetten.