Bas, Rosmalen
Beoordeling: 5 van 5
Draagbalk plaatsen
(Bewerkt op 27 jun 2012)Beste Raymond,
Super bedankt voor het volhouden dat ik de klus bij jou moest laten doen!
Achteraf geen moment spijt van gehad!
Raymond is echt een vakman! Hij heeft alles super netjes gemaakt en afgewerkt! Maar ook op het einde van de dag was alle troep weg en kon je niet zien dat hij bezig was geweest! Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding top! Hij denkt veel met je mee en komt met veel goede oplossingen! Echt een aanrader voor iedereen!
Als ik weer een klus heb of iemand in mijn familie of vriendenkring, zal ik hem zeker aanbevelen!
Keep up the good work!
Reactie van de vakman:
Hoi Bas, Bedankt voor je referentie! Ik vond het super leuk om met je gewerkt te hebben en we horen elkaar zeker nog. Succes met verbouwen en ik blijf je zeker volgen. Hou me af en toe op de hoogte! Groeten Raymond
Reactie geplaatst 27 jun 2012