Roy is een echte vakman. Hij heeft particulier schilderwerk voor mij gedaan in mijn appartement. Daarnaast heeft hij voor mijn zus en moeder ook buitenschilderwerk gedaan. Je merkt gewoon dat hij veel ervaring heeft. Hij weet goed waar hij over praat, denkt actief met je mee en is goed in het geven van adviezen. Het werk dat hij levert ziet er strak uit en niks is te veel. Als je vraagt of hij nog wat extra wil doen dan is hij de beroerdste niet. Ook is hij prettig in de omgang en echt een sociale vent die houd van een goed gesprek. Roy komt zijn afspraken na en is iemand waar je op kan bouwen.