Het werk op zich is goed uitgevoerd. Dat wil zeggen het probleem is opgelost, er is voldoende kabel geleverd en de diverse aansluitingen zijn keurig en werkend opgeleverd. Een en ander conform tekening, waarvoor mijn complimenten. Echter, bij het opnemen van de werkzaamheden is gevraagd, uitsluitend de grondkabel langs de schutting, ( circa 12 meter) voldoende, dat wil zeggen circa 60 cm diep, in te graven. Dat werd toegezegd. Bij de uitvoering was ik niet aanwezig. Wel mijn partner. Ik werd op de dag van de werkzaamheden gebeld, waarbij vragende wijs werd voorgesteld alle grondkabels niet in te graven. Reden: beter voor de tuinman ivm het aanleggen van de terrassen. Ik heb gewezen op de gemaakte afspraak en gevraagd het zo uit te voeren. Dat werd schoorvoetend toegezegd. Bij thuiskomst blijkt dat ongeveer de helft niet is ingegraven en de andere helft circa 10 centimeter. Dat was teleurstellend. Het is wel een vakman!