Meubelmakerij 1993
Meubelmakerij 1993

• Merlijn, Den Haag
    Beoordeeld op 12 sep 2013
    4x radiotor ombouw/koof maken
    Super! Snelle service, zeer mooie afwerking, aardige kerel die Karel :-) Aanrader dus! Dank je wel!
  • Bart, Dordrecht
    Beoordeeld op 20 mei 2013
  • Inge, Rotterdam
    Beoordeeld op 24 apr 2013
    Inbouw(kleding)kast
    Karel heeft een ontzettend mooie kast geplaatst. Past precies in ons huis qua sfeer. Karel voelt goed aan waar je precies naar op zoekt bent. Absolute aanrader
  • Arnold, Gouda
    Beoordeeld op 8 apr 2013
    Inloopkast
    Karel heeft bij ons een fantastische inloopkast gemaakt. Karel denkt met je mee in het voortraject en komt de gemaakte afspraken na. Hij werkt snel en netjes en we zijn heel blij met het eindresultaat. Absoluut vakwerk!
  • Maud, Leiden
    Beoordeeld op 17 feb 2013
    2x radiatorombouw maken en aflakken
    Prima werk geleverd! Prettige vakman in de omgang. De opdracht is zeer snel en perfect uitgevoerd voor een scherpe prijs. Als we weer wat verder zijn, komen er nog meer klussen aan en zullen we die zeker weer door Karel uit laten voeren.
  • Werkspot-gebruiker uit Den Haag
    Beoordeeld op 31 jan 2013
    Reconstructie ensuitekasten
    Super werk geleverd, ensuite ziet eruit alsof deze er altijd al gezeten heeft terwijl slechts de deuren (in slechte staat) over waren. Binnen afgesproken termijn en budget, goede communicatie. Ik ben zeer tevreden over het werk en Meubelmakerij 1993 zeker aanraden voor een vergelijkbare klus: een betrouwbaar vakman!
  • Joris, Vught
    Beoordeeld op 21 dec 2012
    Maken en plaatsen inbouwkast
    Wij hebben door Karel een inbouwkast laten maken en zijn zeer te spreken over alle aspecten van het uitgevoerde werk. Kort gezegd, Karel levert topwerk, maakt heldere afspraken en komt die ook na, denkt met je mee en dat alles tegen een scherpe prijs.
  • Chris, Rotterdam
    Beoordeeld op 10 dec 2012
    Radiatorombouw maken
    Karel heeft vakwerk geleverd. Precies volgens opdracht en hij heeft zijn drukke agenda omgegooid om mij snel van dienst te zijn.