Martin Steenbergen is een echte vakman. Hij heeft bij ons de badkamer en wc van de grond af aan opnieuw opgebouwd. Wij hebben het sloopwerk verricht, hij heeft alle leidingen ingevreesd, afvoeren verlegd, gestuukt, getegeld en alles heel netjes geïnstalleerd.
Je merkt vooral dat Martin een vakman is met jarenlange ervaring op de manier waarop hij meedenkt in onze ideeën. Bijv. Net de wc iets naar rechts geplaatst in plaats van in het midden, zodat je benen goed uitkomen in combinatie met het fonteintje in de wc.
Daarnaast hebben we op aanraden van Martin ons electra uitgebreid en heeft hij daar goede collega's voor.
En prettig is dat ook alles volgens de laatste technieken en regels wordt aangebracht.
Martin Steenbergen is wat ons betreft een aanrader voor het verbouwen van uw badkamer en / of wc.