Stijn is een vakman. Hij kon snel met het werk beginnen en werkt professioneel en snel. Hij heeft voor een goede prijs mooi werk geleverd. Ik ben er blij mee en zeer tevreden.
Wat een vakman, werkt snel en goed.
Denkt mee en geeft tijden het werk info over wat hij doet, is vrolijk en vriendelijk.
De nieuwe groepenkast + alle kabels en leidingen, het ziet er prachtig uit, profesioneel, ook de Perilex
aansluiting ligt gereed voor gebruik.
Kortom, ik ben zeer tevreden.