Koel-klimaatservice

Beoordeling: 4.9 van 5

Koel-klimaatservice beoordelingen (45)

  • Review door Annemieke, Utrecht
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 17 apr 2022
    Air conditioning: Nieuwe installatie; 3 of meer apparaten; Multisplit
    Sjon van Koelklimaatservice heeft op een vakkundige en professionele manier drie airco's bij ons opgehangen. Alles hangt er keurig en goed doordacht bij. Koelklimaatservice is dan ook zeker een aan te raden partij!
  • Review door Frans, Amerongen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 4 dec 2021
    Air conditioning: Nieuwe installatie; 3 of meer apparaten; Warmtepomp
    Vanaf het begin was het gevoel al goed na een zeer snelle reactie en dat is gedurende het project alleen maar verbeterd. Goede afspraken, uitstekende prijs en fantastische kwaliteit geleverd door eerste klas vakmensen. Complimenten, dat heb ik nog niet vaak op deze manier meegemaakt.
  • Review door M., Vinkeveen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 10 sep 2021
    Air conditioning: Nieuwe installatie; 1 apparaat; Monosplit
    In een woord te beschrijven: GEWELDIG! Airco installatie op een woonboot. Zeer netjes en vakkundig gewerkt voor een uitstekende prijs. Ik raad Koelklimaatservice aan iedereen! Sjon/Willem: dank voor alles!
  • Review door Eric, Huis ter Heide
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 12 mei 2021
    Air conditioning: Nieuwe installatie; 3 of meer apparaten; Multisplit
    Ik heb lang rondgekeken naar verschillende airco installateurs maar Sjon was de enige die de koof en buiten units in elke gewenste kleur kan spuiten. Daarnaast had ik zelf mijn gedachten op Daikin gezet, echter met de punten die hij aangaf had hij mij zeker overtuigd. Carrier richt zich nog niet zo lang op de woningmarkt dus is er minder van bekend maar de reviews die ik las waren allemaal positief. De units zijn eenvoudig en niet storend qua vorm, de kleur is ook gewoon 'wit' en niet crème. De wifi werkt overigens ook perfect! Het was voor mij in het begin wel even onduidelijk om welk type het ging maar als oplossing had hij foto's van de units gedeeld die hij bij een andere klant aan het ophangen was, dus de communicatie verliep ook erg fijn (via Whatsapp). Airco's blijven nu eenmaal prijzig en het afpersen blijft een specialisme. Ook qua na-service heb ik er alle vertrouwen in!