Klimaat koning
Klimaat koning
Beoordeling: 5 van 55530 reviews

• Aw, Eindhoven
    Beoordeeld op 7 apr 2022
    Air conditioning: Nieuwe installatie; 2 apparaten; Multisplit, In o...
    Eric is van tevoren komen kijken wat de beste mogelijkheden waren om een airco te plaatsen die beide verdiepingen kan verkoelen. Nette offerte en snel een mogelijkheid om de airco te plaatsen. Wij zijn tevreden met het eindresultaat!
  • Jordi van der pluijm
    Beoordeeld op 4 apr 2022

Installatie 2x Mitsubishi airco’s

Wij wilde twee airconditionioners laten plaatsen voor de verwarming van onze woning. Na een klus op werk spot gezet te hebben reageerde klimaat koning zeer snel. Vanaf dat moment altijd goed contact gehad. De prijzen zijn concurerent en hij werkt zeer netjes. Wij hebben in onze vorige woning ook airconditionioners gehad maar die werden een stuk minder netjes bevestigd en weggewerkt. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar iemand die top communiceert en heel netjes werkt.
  • Sjoerd Lamers
    Beoordeeld op 31 mrt 2022

Plaatsen Daikin 3.5kw zolder

Erik was netjes op tijd en heeft de klus netjes uitgevoerd en doet alles in overleg. Het was een moeilijk goten Tracee maar het is goed en slim opgelost met de best passende materialen. Overal netjes afgewerkt, opgeruimd en afval afgevoerd. Tip: iets voorzichtiger met spullen om te gaan (kinderstoeltje als opstapje gebruiken) en raampje gesneuveld maar dit is direct financieel afgehandeld. Ik raadt Erik zeker aan. Prijs is ook stuk lager als andere aanbieders.
    (Bewerkt op 1 apr 2022)
  • Jaouad
    Beoordeeld op 4 mrt 2022

Plaatsen 2x Mitsubishi heavy 3.5kw airco’s

Klimaatkoning heeft 2 airco’s geplaatst en ik kon niet meer tevreden zijn over het eindresultaat! Bedankt ERIC.
    (Bewerkt op 7 mrt 2022)
  • Maikel rombout
    Beoordeeld op 4 mrt 2022

Plaatsen Mitsubishi Heavy 3.5KW airco

Prettige communicatie over de telefoon en nette prijs afgesproken. Erik was keurig op tijd om met de klus te starten. Goed gereedschap, netjes gewerkt en opgeruimd. Split unit geïnstalleerd op het dak van mijn garage, de leidingen strak langs de gevel achter langs de regenpijp gemonteerd. Ik raad Eric zeker aan voor een ( mogelijke volgende) airco klus!
  • Klant van Klimaat koning
    Beoordeeld op 25 feb 2022

Plaatsen LG Multisplit airco

Mijn LG multisplit installatie heel netjes uitgevoerd. Niet duur. Beveel Klimaat koning van harte aan.