Naast het monteren van een nieuwe centrale afzuiging heeft Jos ook een oude wasbak met kraan gedemonteerd en een nieuwe gemonteerd. Zoals altijd stuit je op niet voorzienbare probleempjes die door Jos vakkundig zijn opgelost. Kortom..... alles prima uitgevoerd.