Holland Electric
Holland Electric

• Hans, Hellevoetsluis
    Beoordeeld op 14 jan 2019
    groepenkast vernieuwen
    Brian reageerde heel snel op de plaatsing van het werk. Is ook snel met contact opnemen; je krijgt daarbij direct een "gevoel van "die is betrouwbaar en die moet ik maar nemen voor het werk". Hij houdt zich keurig aan de gemaakte afspraken; biedt service en nazorg aan. Ben zodoende erg tevreden over hem.
  • Guido, Landgraaf
    Beoordeeld op 14 jan 2019
    Elektra groepenkast met 8 groepen door erkend installateur.
    Vriendelijke jonge man. Doet zijn werk goed en ruimt alles netjes op. Opdracht is voldaan. Heeft wel wat langer geduurd door privé omstandigheden maar goed dat was onmacht.
    (Bewerkt op 13 feb 2019)

Reactie van de vakman:

Bedankt!
    Reactie aangepast 30 apr 2019
  • Berend, Harderwijk
    Beoordeeld op 3 jan 2019
    Vervangen meterkast naar 8 groepen
    Brian was een erg gezellige en directe monteur voor de groepenkast. Wij gingen van een 1 fase groepenkast met drie gebruikte groepen, naar een 3 fase groepenkast met 8 groepen. Brian gaf goed advies, was snel en heeft een goede prijs. In ons geval was de verzwaring in de hoofdstroom van 1 fase naar 3 fase nog niet gedaan door Liander, maar Brian heeft de goepenkast zo aangesloten dat het op 1 fase gewoon te gebruiken was. Het enige verbeterpuntje was dat hij ons had kunnen informeren over de gevolgen van de nog niet uitgevoerde verzwaring naar 3-fase, waardoor de hoofdzekering een te lage amp had voor de nieuwe groepenkast en er 2 keer uit is gevlogen (ipv een groep die er uit gaat). Verder prima geklaarde klus, uitgevoerd door een kundige en joviale monteur.
  • Tomas, Tilburg
    Beoordeeld op 27 nov 2018
    Stoppenkast vervangen
    Heel erg tevreden. Goede stoppenkast gekregen voor een hele mooie prijs. Alles heel netjes afgewerkt. Vakman ging systematisch te werk. Veel aandacht voor veiligheid. Alles grondig gecontroleerd. Communicatief sterk. Snelle afspraak. Fijn meegedacht met wensen voor eventuele latere uitbreiding en daar alvast ruimte voor gecreerd. Echt een een dikke aanrader.
  • B.J.H., Veghel
    Beoordeeld op 26 nov 2018
    Groepenkast vervangen
    Nieuwe groepenkast aangelegd door BVD Montage Na een eerlijk en goed technisch advies heb ik gekozen om Brain bij mij de installatie te laten vervangen. Dit kon snel gebeuren en de prijs is eerlijk en goed. Brain levert goed werk is een gezellige kerel en komt zijn afspraken na werkt snel en levert alles netjes op. wat mij betreft een prima vakman en wordt zeker aangeraden aan anderen.
  • John, Doenrade
    Beoordeeld op 29 sep 2018
    Groepenkast vervangen
    Duidelijke afspraken gemaakt met Brian ivm tijdsdruk nieuwe keuken waarbij een extra kookgroep benodigd was. Alles binnen de afgesproken tijd gemonteerd. Met raad en daad uitgeholpen. Helaas moest er nog nazorg worden geleverd ivm defecte kookgroep maar uitstekend geholpen en afgehandeld. En alles voor een eerlijke prijs!
  • Werkspot-gebruiker uit Arnhem
    Beoordeeld op 26 sep 2018
    Stoppenkast vernieuwen
    Goede ervaring met BDV Montage en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Klus was met een uur uitgevoerd. Bedankt Brian & Stefan!