Bijna niet te geloven wat je meemaakt. Eerst rustig samen alles goed bekeken. Tot in de hoekjes. Wat is het beste hier of daar. Bijv. raamkit vervangen (zaten kleine scheurtjes in), grondlaag of direct afwerklaag etc. Dan de verfkeuze met voor- en nadelen uitgelegd. Zegt wanneer hij komt en is er dan ook. Heel goed gereedschap bij zich zoals steigers, afzuiging op schuurmachines etc. Werk klaar dan werd alles netjes opgeruimd. Het eindresultaat loog er niet om, wat niet onopgemerkt is gebleven in de buurt. Menigeen vroeg of hij even langs wou komen. Volgend jaar moet er weer geverfd worden en dan zeker door Hent Schilderwerken.