Hent Schilderwerken

Beoordeling: 5 van 5

Hent Schilderwerken beoordelingen (18)

  • Review door Julius, Groningen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 14 mrt 2025
  • Review door Simone van Dongen, Groningen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 4 jun 2023
    Raamkozijnen repareren: 1 raam; Kozijn
    Erg tevreden over de uitvoering van de klus! De verrotte kozijnen zien er weer uit als nieuw. We dachten dat ze hun beste tijd gehad zouden hebben. Ook het nieuwe glas zorgt ervoor dat wij nu al minder geluidsoverlast ervaren en minder last hebben van tocht. Deze vakman raden wij zeker aan!
  • Review door Ad, Groningen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 4 jun 2023
    Glas zetten: 1 ruit
    Hent is zowel professioneel als gemoedelijk in de omgang, komt zijn afspraken na en levert vakwerk tegen een realistische prijs. Volgend jaar laten wij onze gehele woning schilderen en willen dit ook graag door Hent en zijn team laten doen.
  • Review door Pavel, Groningen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 13 feb 2023
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Loon
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 24 nov 2020
    Binnenschilderwerk: 1 trap
    Helemaal top met de mannen. Makkelijk in de omgang en zeer behulpzaam en meedenkend.
    (Bewerkt op 23 mrt 2021)
  • Review door Natasja
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 1 okt 2020

    Schilderen kozijnen, ramen, deuren en dakgoten

    In 4 dagen tijd hebben 2 vakmannen buitenom, het houtwerk van m’n hele huis - naar volle tevredenheid van hen en ook van mij - aangepakt! Ze zijn trots op hun vak en dat zie je absoluut terug in het eindresultaat! De communicatie verliep uitstekend, er werd goed meegedacht en geadviseerd m.b.t. het onderhouds-, en schilderwerk. Afspraken werden nagekomen en wanneer het nodig was, werd tussentijds overlegd. De prijs / kwaliteitverhouding is prima. Ik beveel deze vakmannen van harte aan !
  • Review door Klant van Hent Schilderwerken
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 26 sep 2020

    Schilderwerk

    Erg netjes en snel geschilderd. Prettig in de communicatie en ze hebben zelfs meer gedaan dan volgens afspraak. Kortom Erg tevreden en we zullen ze binnenkort weer vragen.
    (Bewerkt op 28 sep 2020)