Wat is Lars een enthousiaste harde werker.
Wees niet bang dat hij je koffie opdrinkt of pauze neemt, want daar doet hij niet aan (en we hebben echt aangedrongen :-))!
Hij is rustig en uiterst secuur in zijn werk. Onze meterkast heeft hij helemaal opnieuw opgebouwd en ziet er weer mooi en toekomstbestendig uit.
En dan is zijn prijs ook nog eens prima.