elandSTUC
elandSTUC

• Egon, Arnhem
    Beoordeeld op 9 jan 2021
    Stucen: 21 m2 wanden
    Vak werk geleverd strakke muur spachtelputz Kwaliteit werk πŸ‘Œ Prijs Kwaliteit πŸ‘Œ Goede afspraken πŸ‘Œ Communicatie πŸ‘Œ Betrouwbaarheid πŸ‘Œ Zeer zeker een aanrader
  • Maria, Berghem
    Beoordeeld op 22 sep 2020
    Stucen: 9 m2 wanden
    Stucadoor was echte vakman. Heel strak werk geleverd en hij hield ook rekening met verdere afwerking. Heel tevreden. Communicatie met opdrachtgever verliep via telefoon vanwege corona en dat het een kleine klus was. Verliep vlot, snelle reacties steeds van opdrachtgever.
  • Anoniem, Nijmegen
    Beoordeeld op 22 sep 2020
    Stucen: 11 m2 plafonds
    Zeer positieve ervaring. Snelle communicatie, scherpe prijs en aardige vakman die snel goed werk heeft geleverd. En dat alles op zeer korte termijn; na het uitzetten van de opdracht konden ze al binnen enkele dagen aan de slag.
  • Jenny, Nijmegen
    Beoordeeld op 20 sep 2020
    Stucen: 1 m2 wand
    Zeer net werk afgeleverd. Hardwerkende stucadoor. Ik ben blij hiermee
  • Rob, Amersfoort
    Beoordeeld op 9 sep 2020
    Stucen: 13 m2 wanden
    Super werk vakwerk geleverd. Een stukadoor die meedenkt en net werk levert. Voor een zeer mooi prijs top.
  • Anoniem, Hellouw
    Beoordeeld op 6 aug 2020
    Stucen: 42 m2 wanden
    Veel werk verzet in 2 dagen, alles gestuct. Het is een grote ruimte, het is daarom denk ik lastig om alles 100% recht en haaks te krijgen. De hoeken van de kamer zijn niet haaks geworden, echter was de muur van zichzelf ook al niet helemaal recht en haaks.

Reactie van de vakman:

Hallo, Bedankt voor uw review. We houden de lijnen aan van de wand. Als de wanden niet haaks staan dan is dit niet met stuc weg te werken. Mvg Dennis
  • Anoniem, Helmond
    Beoordeeld op 1 mrt 2020
    Stucen: 5 m2 wanden
    netjes gewerkt.

Reactie van de vakman:

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Tot de volgende keer. Mvg Team ElandSTUC
  • Anoniem, Malden
    Beoordeeld op 13 feb 2020
    Stucen: 8 m2 wanden
    Vriendelijke stucadoor die superstrak werk heeft geleverd voor een scherpe prijs. Wij zijn dik tevreden!
    (Bewerkt op 14 feb 2020)

• Pauline, Wehl
    Beoordeeld op 8 feb 2020
    Stucen: 20 m2 wanden
    Geweldig en super strak werk afgeleverd,wij zijn heel erg tevreden. Alles keurig netjes en goed afgeplakt waardoor er nagenoeg niets schoongemaakt hoefde te worden. Zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst πŸ‘πŸΌ
    (Bewerkt op 14 feb 2020)