E.S. Schilders is top! Het contact met Eugene en Jose is erg fijn, beiden staan open voor veranderingen, ook al zijn deze last-minute. In ons nieuwbouwhuis heeft E.S. alles gedaan; alle plafonds stucen + spuiten en alle wanden van renovlies voorzien en alles daarna geschilderd. Het resultaat is super, de plafonds zijn kneiterstrak en voordat het renovlies erop ging zijn alle wanden nog eens machinaal geschuurd voor optimale gladheid. Ook het sauswerk is dik in orde, het is toch wel erg fijn om elke dag naar je nieuwe huis te kijken en te zien dat er fantastisch werk is geleverd.
Bij een eventueel volgend huis zou ik Eugene en zijn team zo weer inhuren. In de toekomst komt er wat kleiner stuc en sauswerk aan op de zolder en dan neem ik meteen weer contact op met Eugene en Jose. Helemaal top!