Wij zijn erg tevreden over het werk van Eugene. Hij kwam steeds zijn afspraken na en was altijd goed te bereiken in het geval van vragen en opmerkingen. Daarnaast heeft hij veel advies gegeven, wat wij persoonlijk erg fijn vonden.
Hoewel wij pas half oktober akkoord hebben gegeven op de offerte kon het schilderwerk nog voor de winter worden gedaan. Eugene moest wel wat schuiven met de planning en kon ook niet altijd zelf aanwezig zijn, maar de vervangende schilders (in dienst van Eugene) waren ook beiden erg vriendelijk en kundig. De kwalitiet van het werk is goed en het is binnen de gestelde tijd afgerond.