Werkspot-gebruiker uit Zwolle
Beoordeling: 4 van 5
Plinten knippen en leggen
Ik heb een prettige ervaring gehad, eerst was er een miscommunicatie maar die is naar volle tevredenheid opgelost!
E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F.
Met mij valt juist hele goede afspraken te maken, lees eens de referenties. Honden kun je op commando laten komen. Ik ben hier absoluut niet van gediend !
Reactie geplaatst 18 mei 2016