E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F.

Beoordeling: 4.8 van 5

E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F. beoordelingen (1536)

  • Review door Rene, Hasselt
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 14 okt 2016
    Schilderen voor en achterkant woning
    Goede ervaring met deze schilder. Na het plaatsen van opdracht op werkspot snelle reactie en een scherpe offerte gehad. Start werkzaamheden was in overleg en kon vrij snel. Er werd goed meegedacht en de afgeleverde kwaliteit was prima in orde. Kan deze schilder zeker aanbevelen.
  • Review door Jurie, Wezep
    Beoordeling: 2 van 5
    Beoordeeld op 13 okt 2016
    Behangen woonkamer slaapkamer Wezep
    Ondanks dat ik de aanvraag vrij kort dag heb geplaatst is er ruimte in de agenda gemaakt om de klus, 2 kamer appartement behangen en sausen, te klaren. Offerte met totaal prijs en geen verborgen kosten achteraf. Hij is vooraf komen kijken. Ons contact was tot dit moment goed. Goed gevoel bij deze man. Achteraf ben ik niet tevreden over het geleverde werk. De verf is van slechte kwaliteit. Beschadigd erg gemakkelijk. Ik vraag me af of we volgens offerte 2 lagen gesaust is. Een muur is niet egale kleur blauw. Zie de foto's. Nog aantal andere klachten die ik zelf inmiddels opgelost heb. Slecht tot niet bereikbaar. 2 maanden achter hem aan moeten vangen. Na dat ik maar een formele brief heb geschreven, stond hij binnen enkele dagen voor de deur. De blauwe muur is hij bereid opnieuw te sausen. Dit is voor mij niet voldoende gezien de lange wachttijd en ongemakken die ik ervaren heb. Over de andere gebreken verwijst hij naar zijn jurist. Een juridische zaak kost alleen maar negatieve energie en duurt maanden. Ik heb geen vertrouwen meer in deze schilder. Inmiddels mijn eigen plan getrokken en gebreken zelf verholpen. Ik zou mij als vakman een hoedje schrikken als een klant met zulke klachten komt. Helaas geen excuses of tegemoetkoming wegens ongemakken. Het lijkt alsof het deze beste man allemaal niks uit maakt. Jammer. Dit merk ik aan alles sinds ik mijn klachten heb geuit enkele dagen na de uitvoering.
    (Bewerkt op 21 jan 2017)

    Reactie van de vakman:

    Beste meneer Eeftink. Door omstandigheden kon ik helaas niet veel eerder komen kijken, echter was het voor mij ook niet altijd even gemakkelijk een afspraak met u te maken vanwege uw wisselende werktijden. Vandaag /1) ben ik bij u geweest en aangegeven de klachten te zullen verhelpen van zaken waarvoor ik verantwoordelijk voor ben. Coulance halve wil ik een 2-tal zaken bijwerken waar u zelf de schade heeft veroorzaakt. Helaas kon ik u daarmee niet tevreden stellen, erg spijtig. Laten het nu aan onze juristen over !

    Reactie geplaatst 21 jan 2017
  • Review door Yvonne, Emmeloord
    Beoordeling: 3 van 5
    Beoordeeld op 12 okt 2016
    Kozijnen schilderen buiten
    Levert niet heel net werk af helaas.
    (Bewerkt op 13 okt 2016)

    Reactie van de vakman:

    Beste Yvonne. Had een dergelijke beoordeling absoluut niet van jou verwacht ! Ongeveer 1 maand geleden nog bij je geweest om wat herstelwerkzaamheden uit te voeren. Na afloop alles nagelopen en alles was dik in orde. Ben en blijf ervan overtuigd dat je de juiste kwaliteit ontvangen hebt. Gelukkig is de meerderheid van mijn klanten (zie eerdere jobs) wel tevreden. Nogmaals erg jammer dat ik jou niet onder deze groep kan scharen.

    Reactie geplaatst 13 okt 2016
  • Review door Jeroen, Wilhelminaoord
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 7 okt 2016
    schilderen dakkapellen en windveer
    Snelle afhandeling. Duidelijk verhaal. Prima vakman.
  • Review door Kiki, Zwolle
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 2 okt 2016
    stucen woonkamer +/-35m2
    Super strak werk geleverd. Alle afspraken na gekomen en soepel om gegaan met inze last minute weizigingen.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Staphorst
    Beoordeling: 3 van 5
    Beoordeeld op 27 sep 2016
    Stucwerk
    Prima contact en monitoring van het stukwerk. Meerdere keren een nameting gedaan ivm het vocht en bruikbare tips gekregen. Nadat het stukwerk gedroogd was en de behanger kwamen wij erachter dat het stukwerk op grote gedeelten golfde en totaal niet vlak was. Ook bij de deurkozijnen was het niet vlak. Als leek zijnde dacht ik dat het er goed uitzag, maar naar een inspectie schrok ik behoorlijk. Het stukwerk is over metselwerk gedaan en de contouren van het metselwerk is op grote gedeelten gewoon nog zichtbaar. Helaas geen gezicht. ES klussen zou zelf weer komen kijken, maar is tot op de dag van vandaag niet meer geweest. Daarom heb ik deze review aangepast. Heel jammer! Ik weet dat dit soort stukwerk wel recht en glad kan, omdat 5 jaar geleden hetzelfde is gebeurd in de woonkamer. Nu maar hopen dat ik op een garantieregeling kan terugvallen ...
    (Bewerkt op 5 feb 2017)

    Reactie van de vakman:

    Beste meneer Boers, Valt inderdaad onder garantie en zullen binnenkort een afspraak maken om de oneffenheden weg te werken !

    Reactie geplaatst 5 feb 2017
  • Review door Sander, Zwolle
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 26 sep 2016
    Stucen van slaapkamer en opnieuw stucen zolderoverloop
    Het was flink aan de prijs, maar daar staat tegenover dat het werk heel vlot en goed is gedaan. Daarnaast werken ze heel netjes. Overlast blijft tot een minimum beperkt.
  • Review door Joris en Eline
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 4 sep 2016

    Het schilderen van al het houtwerk in de woonkamer, keuken, hal begane grond, trappengat en overloop 1e verdieping.

    Prima werk, goede afspraken en prettige mensen.
  • Review door De heer J. L.
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 3 sep 2016

    Dakkapel moet helemaal geschilderd worden. Daklijst is vernieuwd, spijkergaten eerst plamuren.

    Eugène is een prima schilder. komt z'n afspraken na en levert goed werk.
  • Review door Johan, Apeldoorn
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 31 aug 2016
    Schilderen kozijnen van twee dakkapelen inclusief de boeiboorden.
    Tussen de buien door ons woonhuis mooi geschilderd. Alles is voorbehandeld en geschuurd. Vervolgens mooi afgelakt. De schilders van ES Klus en Schilderwerken werken netjes en hebben oog voor detail. Het was best lastig om tijdens deze Hollandse zomer het huis geschilderd te krijgen binnen de planning. Als wij weer een schilder nodig hebben, zal ik zeker weer contact opnemen met dit bedrijf.