Eugiene is een ontzettend prettig persoon met wie alles bespreekbaar is.
Wij hadden in verband met de zwangerschap van mijn vrouw de nodige haast en het klusbedrijf van Eugiene kon vrijwel direct beginnen met de werkzaamheden.
Uiteindelijk hebben ze voor ons in zeer korte tijd een nieuw plafond geplaatst, alle wanden en plafonds gestuct (waaronder in de badkamer), en de electra deels verlegd/aangelegd.
Het plafond en het stucwerk ziet er erg netjes en strak uit.
Ik zou in de toekomst wel vragen om de vloer en in ieder geval de plinten af te plakken voor het stucwerk, omdat het een behoorlijk karwei was om het opgedroogde stucwerk weer van de plinten af te krijgen. Houd er ook rekening mee dat het stucwerk (met name in de winter) een lange droogtijd nodig heeft. Wij hebben zelf een bouwdroger gebruikt om het drogen te versnellen. Een klein stuk van het stucwerk is hierdoor te snel gedroogd, waardoor het weer los kwam. Dit heeft Eugiene vrijwel meteen weer voor ons hersteld.
Ook is onze stenen vensterbank beschadigd geraakt, omdat hier vermoedelijk iemand op gestaan heeft, waardoor er een hoek is afgebroken.
De electra is ook naar wens aangesloten.
Niet alle benodigde gereedschap was hiervoor echter beschikbaar, waardoor ik mijn eigen gereedschap (dat wat minder professioneel is) heb uitgeleend. Hierdoor duurde dit ook wat langer dan gehoopt.
Gezien de omstandigheden (werken zonder verwarming en met weinig licht in huis), hectiek en de tijdsdruk die er lag voor Eugiene om de werkzaamheden op tijd af te krijgen ben ik al met al meer dan tevreden over het geleverde werk.
Eugiene denkt mee en levert een goede kwaliteit af voor een eerlijke prijs.
Het is soms wel een drukke man die wat chaotisch kan overkomen. Daarom adviseer ik om van te voren goede en duidelijke afspraken te maken over de prijs en de tijd die een klus kost en de wijze waarop de klus wordt uitgevoerd. Zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Ik zou dit klusbedrijf zeker aanbevelen en wellicht in de toekomst weer inhuren.