Huub, Zwolle
Beoordeling: 1 van 5
plafond woonkamer herstellen/spuiten
Wij hebben helaas een hele slechte ervaring. Wij hadden een spachtelputz plafond en deze wilden wij graag glad hebben. Eugene kwam langs en gaf aan dat dit geen probleem was. Het werk werd uitgevoerd door iemand anders. Een aardige man die secuur leek te werken. Alles was nog nat en we hebben netjes betaald.
De dagen dat het begon te drogen vielen de oneffenheden al snel op. Echte ribbels en absoluut niet glad. Wij hebben gevraagd of hij langs wilde komen ter controle. Toen hij na veel gemor hier was gaf ie aan dat wij het plafond nog moesten SCHUREN!! ( en als we al zouden schuren moeten we zo diep schuren dat we de aangebrachte laag weer kwijt zijn, zulke enorme groeven zitten er in) daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord!! Wij hebben deze mensen uitgenodigd om de boel glad te maken en niet over dat het geschuurd moest worden. Sterker nog.. de dag ervoor toe hij zijn geld kwam halen heeft hij tegen mijn vrouw gezegd dat we alleen nog hoefden voor te strijken en te witten.
Toen ik hem vroeg of dit de kwaliteit was die zij afleveren zei hij volmondig 'ja'. Ik heb hem een hand gegeven en gezegd dat ie voor mij nooit meer iets hoeft te doen.
En we verwijten onszelf dat we in zee zijn gegaan met een schilder ipv een stukadoor. Wij zitten met een uitgesproken lelijk plafond. De muur hebben we kunnen maskeren met glasvezelbehang. We zullen op korte termijn de hele boel opnieuw moeten laten doen.
Spijt!!
reactie op je opmerking:
Wat een onzin dat we uit waren op een korting, de prijs waren we allang overeen gekomen! We waren uit op kwaliteit maar dat werd een dikke helaas!!
En idd wanneer je aan het einde van de dag, terwijl het al schemert, even een blik komt werpen op een deel van het plafond kun je de illusie hebben dat het een paar plekjes betreft. Kijk je overdag, terwijl de zon schijnt, zul je zien dat het hele plafond een gatenkaas is en toch echt opnieuw gedaan moet worden.
Wat je allemaal aan prachtige reviews hebt ontvangen is voor mij niet relevant, het gaat om mijn plafond en dat is gewoon niet goed gedaan!!
Reactie van de vakman:
Beste Huub van Voort, Ik heb u in het begin wel degelijk aangeboden eventuele herstelwerkzaamheden te willen uitvoeren zodra het stucwerk volledig gedroogd zou zijn. Het ging uiteindelijk maar om een paar plekken en nu doet u voorkomen dat alles niet deugd. Had het gevoel dat u op een flinke korting uit was ! Helaas..... Het overgrote deel van mijn klanten is uitermate tevreden en derhalve zal ik mijn manier van werken geenszins veranderen !
Reactie geplaatst 27 okt 2017