Bedankt voor de vervanging van het glas en het aanvullende werk. We zijn tevreden over het eindresultaat. Het glas zit er goed in, en de kit is netjes.
Doordat het glas de eerste keer stuk ging, moesten jullie nog een keer terug komen. Dat was vervelend maar is netjes opgelost. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog aanvullend werk te vragen.
Het contact over de telefoon was prettig, vriendelijk te woord gestaan, steeds snel gereageerd. Ook de termijn waarop het werk uitgevoerd kon worden was voor ons prima, mooi dat dat lukte.
Communicatie bij de uitvoering was praktisch en vlot. Gegeven de corona-omstandigheden even behelpen maar doelmatig en OK. Ik zou DR zeker opnieuw vragen!