Ik vind het allesbehalve leuk om negatieve commentaar te schrijven maar ik kan niet anders.
Vlotte communicatie vooraf. Mike kwam langs om de problemen te analyseren, hij was zeer vriendelijk en vroeg geen geld om langs te komen en het probleem vast te stellen (wat sommigen anderen wel doen). We maken een afspraak een 2tal weken later voor de herstelling, een uur ervoor laat Mike weten dat die niet kan komen en dat hij s'avonds terug zou bellen voor een nieuwe afspraak. Dat gebeurde niet, dus de dag erop vraag ik vriendelijk in een bericht of die al weet wanneer die zou kunnen langskomen. Geen antwoord. Paar dagen later weer de vraag of hij mij kan contacteren. Volledig ghost.
Nu dus 3 weken verloren en kan ik opnieuw gaan zoeken naar een vakman. Zeer jammer dit, wat ook de reden, je kan even communiceren.