Jullie krijgen van mij een dikke 10+ en 5 sterren , hoe ik vandaag ben behandeld is letterlijk als spreekwoord : klant is koning , iets extra uit service doen is voor JG vastgoedonderhoud-dakreparatie echt niet te veel gevraagd daarbij leggen ze ook alles zeer duidelijk uit , bedankt voor de goede werkzaamheden en tot volgend jaar , deze vakmannen zijn zeker een aanrader !!