D. Schot Verhuis- en Transportbedrijf

Beoordeeld op 28 mei 2018
  • Yvonne, Rijswijk
    Beoordeeld op 16 mei 2018
    verhuizen dressoir
    Netjes geregeld. Vriendelijke mensen.
  • Werkspot-gebruiker uit Naaldwijk
    Beoordeeld op 2 mei 2018
    Piano verhuizen
    Prima. Betaalbare verhuizing van onze piano. Helaas had de chauffeur een verouderd navigatiesysteem waar geen enkele straat in onze (nieuwbouw)wijk stond. Ik moest dus voor de chauffeur uitrijden.
  • Werkspot-gebruiker uit Delft
    Beoordeeld op 9 apr 2018
    Piano verplaatsen
    Prima en vlot uitgevoerd.
  • Werkspot-gebruiker uit Dordrecht
    Beoordeeld op 7 apr 2018
  • Maurice, Delft
    Beoordeeld op 19 mrt 2018
    Piano verhuizen
    Oorspronkelijk zou de piano door een raam en mbv een verhuislift naar beneden gebracht worden, maar het raam bleef net een halve cm te smal te zjn. Daarom werd de piano alsnog via de trap naar beneden getild. Met 3 verhuizers was dat zo gebeurd. Prima service!
  • Jurriaan, Vlaardingen
    Beoordeeld op 15 nov 2017
    Baby vleugel verhuizen
    Fantastisch, 4 vriendelijke mannen hebben vandaag mijn baby vleugel vervoerd. Deze werd vakkundig ingepakt en gedemonteerd, vervolgens naar de nieuwe bestemming gebracht en daar weer in elkaar gezet. Alles prima op tijd, vakkundig en volgens afspraak. Ik kan de firma Schot dan ook van harte aanbevelen!!!
  • Werkspot-gebruiker uit Rotterdam
    Beoordeeld op 2 okt 2017
    Tweedelige hoekbank naar boven tillen (3 hoog)
    Super tevreden met de geweldige service van D. Schot Verhuis- en Transportbedrijf. Ondanks de waardeloze service van de bezorger (extern bedrijf) heeft dhr. Schot er niet alleen voor gezorgd dat de bank naar boven werd gelift maar ook dat hij veilig in de woonkamer werd geplaatst. Nogmaals ontzettend bedankt!