D. Schot Verhuis- en Transportbedrijf
D. Schot Verhuis- en Transportbedrijf

• Sam, Rotterdam
    Beoordeeld op 20 jan 2021
    Verhuizing binnen gebouw: Kast
    We zijn erg blij met de hulp van schot verhuis en transportbedrijf. De werknemers reageerden snel, correct en de klus, 2 zware ijzeren kasten met glas middels een verhuislift buiten ons huis oom naar de eerste etage verliften, werd met drie man heel zorgvuldig uitgevoerd. De deuren van de kast werden netjes gedemonteerd en er later zelfs weer ingezet. Een aanrader zeker ook voor een lastigere klus.
  • V., Zwijndrecht
    Beoordeeld op 23 dec 2020
    Zakelijke verhuizing: Zwijndrecht (van); Zwijndrecht (naar)
    Prima zakelijke verhuizing gehad, grote klus maar met de firma Schot was het een rustige en vlotte verhuizing. Niets teveel. Vriendelijk en beschaafd personeel. Dozen, meterbakken, lift etc alles was er om de klus te klaren. Zware kluis en chemicalien kasten geen enkel probleem voor deze heren. Niets aan beschadigingen terwijl het niet altijd even makkelijk was om zaken te verplaatsen. Wij zijn over voor de Kerst ; ) Dank aan Daniel en crew. Wij zijn blij met jullie en wij bevelen jullie van harte aan. Fijne feestdagen en een gezond en veilig 2021.
    (Bewerkt op 10 jan 2021)

Reactie van de vakman:

Bedankt voor de leuke reactie. Door jullie goede voorwerk liep alles op rolletjes. Wij hopen de volgende keer weer voor jullie te mogen werken. Ook jullie een gezond en veilig 2
    Reactie geplaatst 10 jan 2021
  • W, Bergschenhoek
    Beoordeeld op 8 apr 2020
    Verhuizing binnen gebouw: Badkuip
    Top geregeld! Super professioneel, zeer snel, zeer vriendelijk. Zware badkuip (150kg) kundig verplaatst van begane grond tot 1e verdieping met verhuislift. Was zeer snel geregeld!
  • Oscar, Rotterdam
    Beoordeeld op 22 apr 2019
    Verhuizing binnen gebouw: Huishoudelijke apparatuur, Bad
    Zeer goed en betrouwbaar. Er was miscommunicatie over het aantal verdiepingen dat ons bad omhoog moest maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Gewoon met wat creativiteit en een extra lift opgelost.