Uitstekend werk verricht. met twee man hard gewerkt en flexibel omgegaan met een paar verrassingen. Ik wilde zinken vergaarbakken extra en het dak bleek isolatie aan de buitenkant te hebben. Dat hebben ze snel en goed opgepakt. Ook nieuw daklicht aangebracht. De banen zijn keurig in de richting van het afschot aangebracht en met de buien van afgelopen week is duidelijk geworden dat e.e.a. uitstekend werkt.
Alles ook keurig afgevoerd en opgeruimd. zo hoort het.
Aan te raden om n te huren
lesje voor mijzelf. van te voren vragen hoe lang de werkzaamheden duren.