Koos, Hank
Beoordeling: 5 van 5
Elektrische laadpaal: Installatie, Levering
Deze mannen hebben bij mij een laadpaal geïnstalleerd. Hele fijne mannen om mee samen te werken. Goeie communicatie en weten goed wat ze doen. Ook de nazorg is goed gebleken. Toen mijn auto teveel stroom trok zijn ze nog een keer langs geweest om alles na te meten. Dat hebben ze op korte termijn gedaan en dat geeft vertrouwen.