Bouwbedrijf van Emden heeft een nieuwe voordeur bij mij thuis geplaatst. Inclusief montage van een 3 puntsluiting etc. Was niet makkelijk omdat het een ouder huis betreft waarbij de kozijnen niet meer 100% recht zijn. Klus is naar tevredenheid, en op korte termijn, uitgevoerd. Ik zou Lars volgende keer zo weer vragen als ik een professional zoek. Nette jongens, harde werkers. Stemt zijn werkzaamheden netjes af zodat je van tevoren weet waar je aan toe bent. Wat ik ook fijn vind is dat ik zeker weet dat als er door seizoensveranderingen o.i.d. iets gaat klemmen Lars het netjes op zou komen lossen.