Sem en zijn team hebben uiteindelijk meerdere opdrachten in ons huis uitgevoerd. De kwaliteit van het stucwerk en isolatiewerkzaamheden is hoog. Daarvoor kun je ze met zekerheid benaderen. De kwaliteit van het schilderwerk is matig. Sem staat zelf met een rollertje te sausen. Hij doet zijn uiterste best, dus daar ligt het niet aan maar hij is geen schilder. Sem en zijn team zijn allemaal harde werkers en hebben het beste met je voor. Wat ze kunnen verbeteren is plannen. Een planning is natuurlijk iets waar vanaf geweken kan worden, maar ik zou je adviseren dat als je met ze in zee gaat daar duidelijke en stricte afspraken over te maken. Kortom redelijk goede prijs/kwaliteit verhouding.