Badpaleis

Beoordeling: 4.8 van 5

Badpaleis beoordelingen (82)

  • Review door Werkspot-gebruiker uit Rotterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 30 jan 2023
    Sanitair plaatsen of vervangen: Douchewand; Sanitair plaatsen
    Duidelijk contact via whatsapp en telefonisch. Aan de telefoon merk je dat je met een vakman te maken heb. Eenmaal begonnen aan de klus gaan ze door tot jij tevreden bent. Niks moet alles kan, echte toffe vakmannen met kennis en kunde.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Doorwerth
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 10 dec 2022
    Sanitair plaatsen of vervangen: Douche; Sanitair plaatsen
    Fijne mannen die zonder problemen de klus snel gedaan kregen. Vantevoren telefonisch goed contact gehad en klus werd ook boven verwachting snel ingepland.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Santpoort-Zuid
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 3 dec 2022
  • Review door Joram, Oosterhout
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 29 nov 2022
    Badkamer: 6 m²; Vervangen sanitair
    Zeer vriendelijk en vakbekwame mensen. Ze nemen de tijd en denk en met je mee. Erg behulpzaam en ze leveren kwaliteit af.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Amersfoort
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 28 nov 2022
    Badkamer: Installeren douchecabine zonder douchebak
    De douchecabine is keurig geplaatst. Communicatie verliep ook helemaal prima. Helemaal tevreden.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Almere
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 19 nov 2022
    Sanitair plaatsen of vervangen: Waterkraan, Badmeubel en spiegelkas...
    Oude wastafel meubel en spiegel laten demonteren en nieuwe laten plaatsen. Wasmeubel is eerst keurig in elkaar gezet en daarna geplaatst. Zeer tevreden over de werkzaamheden, vriendelijke heren, goede communicatie en er is netjes gewerkt. Badpaleis is 100% aan te bevelen.
  • Review door Stephen Slachter, Den Haag
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 19 nov 2022
    Sanitair plaatsen of vervangen: Douchecabine; Sanitair plaatsen
    Benjamin en Maatje zijn echte vaklui. die keurig hun afspraken nakomen. Zij hebben bij ons de douchecabine geplaatst. En doen hun werk uitersts netjes. bovendien ruimen ze ook nog eens het afval voor je op. De 5 sterren zijn meer dan verdient.