Duidelijk contact via whatsapp en telefonisch. Aan de telefoon merk je dat je met een vakman te maken heb. Eenmaal begonnen aan de klus gaan ze door tot jij tevreden bent. Niks moet alles kan, echte toffe vakmannen met kennis en kunde.
Fijne mannen die zonder problemen de klus snel gedaan kregen. Vantevoren telefonisch goed contact gehad en klus werd ook boven verwachting snel ingepland.
Oude wastafel meubel en spiegel laten demonteren en nieuwe laten plaatsen. Wasmeubel is eerst keurig in elkaar gezet en daarna geplaatst. Zeer tevreden over de werkzaamheden, vriendelijke heren, goede communicatie en er is netjes gewerkt. Badpaleis is 100% aan te bevelen.
Benjamin en Maatje zijn echte vaklui. die keurig hun afspraken nakomen. Zij hebben bij ons de douchecabine geplaatst. En doen hun werk uitersts netjes. bovendien ruimen ze ook nog eens het afval voor je op. De 5 sterren zijn meer dan verdient.