Badpaleis
Badpaleis

• Leon, Nieuw-Vennep
    Beoordeeld op 29 okt 2023
    Badkamer: Vervangen meubels, Vervangen sanitair
    Binnen een paar dagen is de klus opgepakt. Met 2 man is het werk uitgevoerd, notabene op een zondag. Netjes gewerkt, keurig alles opgeruimd. Ook nog wat extra dingen gedaan. Prijs was acceptabel. Kortom ik ben zeer tevreden, nogmaals dank!
  • Anoniem, Arnhem
    Beoordeeld op 31 aug 2023
    Sanitair plaatsen of vervangen: Douche; Sanitair plaatsen
    Hele beleefde mannen, ze hebben de klus goed en professioneel uitgevoerd. Ik vind het fijn dat Badpaleis met alternatieve komt, ze denken mee en willen het beste voor de klant. Ik heb mijn idee aangeleverd en gelijk kreeg ik allemaal foto’s hoe het zou kunnen, foto’s van eerdere klussen en dat werkt heel prettig, je weet wat je kan verwachten.
  • Dewi, Diemen
    Beoordeeld op 25 mei 2023
    Meubels monteren: 2 meubels; Badkamermeubels
    Benjamin en zijn collega hebben erg goed werk verricht. Zij werken nauwkeurig en erg netjes, denken met je mee in oplossingen en geven advies waar nodig. Erg blij met het resultaat. Als u iets te installeren heeft dan raadt ik de mannen van Badpaleis echt aan.
  • Ellen van Klaveren, Nieuw-Vennep
    Beoordeeld op 18 mei 2023
    Sanitair plaatsen of vervangen: Douche; Sanitair plaatsen
    Ik ben heel blij met mijn mooie douchecabine en thermostaatkraan. Alles is heel netjes geïnstalleerd en ziet er goed uit. Ze konden al snel langskomen en zijn heel vriendelijk en flexibel. Echt aan te raden.
  • Anoniem, Dordrecht
    Beoordeeld op 17 mei 2023
    Plaatse Douchewand
    Snel erg netjes opgeleverd. Niets op aan te merken.
  • Astrid, Zaandam
    Beoordeeld op 22 apr 2023
    Sanitair plaatsen of vervangen: Douche, Gootsteen, Waterkraan, Wast...
    Aardige en betrouwbare vakmannen. Ze kwamen met zn twee, werken heel netjes, denken mee en als het even tegenzit weten ze daar wel een oplossing voor. Afwerking is ook heel mooi. Ik ben heel tevreden en zou ze iedereen aanraden.