Helaas hebben wij mindere ervaringen gehad met Aannemersbedrijf D. Bruin.
Wij hebben een dakopbouw laten plaatsen. Wij zijn blij met de opbouw, niet met de afwerking. De afgelopen jaren een aantal lekkages rijker door nalatigheid tijdens de werkzaamheden en een gebrek aan communicatie vanuit de heer D. Bruin. Erg jammer want dit had voorkomen kunnen worden door te adviseren en te communiceren en herstel werkzaamheden uit te voeren.